Jote Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 (redigerat) När man ska uppgradera PS3 på inställningar ska man tr. på Via internet elr Via lagringsmedium? Och en till fråga bara. När man kör online elr ska hämta ner demo det finns väl inga nackdelar men den saken? Redigerat 31 December 2007 av ArsenalGeek Citera
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 1: Det beror ju på. Om du vill upptadera inom internet, ta där, och tvärtom. När det är lagringsminne så är det oftast att upptaderingen följt med ett spel. 2: Förstår inte den frågan? Det blir väl segare.. (fast det blir det ju alltid..) Citera
Jote Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Skrivet 29 December 2007 1: Det beror ju på. Om du vill upptadera inom internet, ta där, och tvärtom. När det är lagringsminne så är det oftast att upptaderingen följt med ett spel. 2: Förstår inte den frågan? Det blir väl segare.. (fast det blir det ju alltid..) Men asså vad jag menade var att finns det nån nackdel med att köra online kan det bli segt finns det några bieffekter över huvudtaget? Citera
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Jo, Om du har ett segt internet, så kan du verkligen j*vlas med dina bröder ;P. Det funkar utmärkt på ett spel. Även om man har segt. Men för dem som sitter vid datorerna - ´sinnesutbrott. Citera
Jote Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Skrivet 31 December 2007 Jo, Om du har ett segt internet, så kan du verkligen j*vlas med dina bröder ;P. Det funkar utmärkt på ett spel. Även om man har segt. Men för dem som sitter vid datorerna - ´sinnesutbrott. Ok, tack :) Citera
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Och om du upptaderar din firmware till ps3. Så kan du kolla på filmer på tex youtube lättare. Citera
TheCheater Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 kör aldrig ett torrent program på en annan dator, då funkar inte internet alls! Citera
Gäst InTech Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 man tar inte ner det från en torrent? man tar ner det från ps3 nånting (som kanske är någonting liknande en torrent, men ändå inte.) Citera
Khazar Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 kör aldrig ett torrent program på en annan dator, då funkar inte internet alls!ännu ett smart inlägg från en 10 åring, va f*n har de här med saken att göra? har inget PS3 så jag vet inte, men jag antar att det lär bli lättare att vara inne på internet och så Citera
Jote Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2008 Jag har redan fått min svar tror jag :) Tråden kan låsas. Citera
TheCheater Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Skrivet 9 Januari 2008 kör aldrig ett torrent program på en annan dator, då funkar inte internet alls!ännu ett smart inlägg från en 10 åring, va f*n har de här med saken att göra? har inget PS3 så jag vet inte, men jag antar att det lär bli lättare att vara inne på internet och så att köra ett torrent program samtidigt som ps3:an är ansluten till samma nätverk går absolut inte!anledningen till att jag nämner detta är att vissa inte tänker på detta och kommer inte på det förren en kontroll har gått rakt igenom tv:n. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.