Hoppa till innehåll

Oblivion


BLITZFREEDOME

Rekommendera inlägg

Fråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är:

går de ställa in att man ser hela karrakträen på PS3 konsolen i oblivon elder scroll IV?

 

Jag tyckte så med i början. Men du komma gilla det mer sen. Dubbelt så skönare att spela första person.

 

(Jo, ganska dum tråd men kul)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker tråden är bra, för det är en tråd om random fråger, istället för 1 fråga sedan låsa tråden.

Själv undrar jag om det bara ee jag eller när man sitter på hästen i första person och kollar på skuggan på hästen och en själv så är det ingen skugga på en själv bara hästen, fast sedan går man ut i tredje person så ee skuggan där.

Undrar bara om det är så för er också?.

ps: tycker det är lite dåligt när man måste typ skjuta 10 pillar för att döda en snubbe som tillochmed inte har armor på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker tråden är bra, för det är en tråd om random fråger, istället för 1 fråga sedan låsa tråden.

Själv undrar jag om det bara ee jag eller när man sitter på hästen i första person och kollar på skuggan på hästen och en själv så är det ingen skugga på en själv bara hästen, fast sedan går man ut i tredje person så ee skuggan där.

Undrar bara om det är så för er också?.

ps: tycker det är lite dåligt när man måste typ skjuta 10 pillar för att döda en snubbe som tillochmed inte har armor på sig.

hehe, likadant här... Jag har också en fråga. Vi har plasma 42 tum hdtv... Måste man ha hdmi sladd för att det ska bli RIKTIGT bra??? Eller är det ingen skillnad...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ju soligt i båda filmerna, är du blind eller?

Kollade faktiskt aldrig på filmerna men jag läste nånstans då de jämförde två filmer från spelet och då hade de gjort som jag sa så jag gissade på att det var samma film.

 

 

Men kolla nu då... Dom svänger olika och dom har olika laddningstid...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...