Azizeman Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Jag har precis laddat ner steam och vill spela CSS online, men när jag försöker komma in på en server så laddar den ett tag, sen står det "connection failed after 4 retries." ... Nån som vet varför, eller vad man kan göra? Eller kanske bara fel på internet ... ? nu står det bara att min verision inte passar servrarna ... ingen som vet?? Redigerat 26 December 2007 av Azizeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Passar inte din version för servrarna så passar inte din version för servrarna. It cant get more simple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Antingen har servrarna en äldre version och har inte uppdaterats eller så har du en äldre version och har inte uppdaterat ditt spel, detta ska göras automatiskt men ha koll på att spelet står på 100% innan du spelar det. Kolla även om det finns uppdateringar till steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg