Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kanske inte för att någon kommer ihåg detta brillianta tankespel som verkligen sätter hjärnan i fokus, men jag ville gärna hedra det genom att göra en officiell tråd! *fanfar*

Här kan man bl.a diskutera:

* Genvägar/Guider

* Extras

* Hints

* Visste-du-att saker

...och mycket mer!

Jag själv är ägare av alla Myst-spelen varav jag har spelat Myst:Masterpiece,Riven och Myst V: End of Ages. Masterpiece har jag klarat men Riven var så jobbigt så jag höll på att spy :) Myst V var roligt men kom dock inte så långt...

Detta är alla Myst-spel som finns:

Myst: Masterpiece

Riven

Myst III: Exile

Myst IV: Revelation

Myst V: End of Ages

Tack för er uppmärksamhet :gitarr:

• 9 månader senare...
Skrivet

Tack och lov att jag hittat någonting om Myst-hjälp i allafall!

Har köpt det första Mystspelet och lyckats få igång det på gamla datorn. Har också lyckats klura ut en del, men.....hur gör man för att spara :huh: ??? Får ju börja om från början varje gång.

Säkert en urbota dum fråga, men ack så viktig för mig!

Har också försökt få igång det på den nyare datorn, men det stupar på något fel då installationen av Quick Time 3.0.1 körs. Får upp en liten ruta där det står: "String variable is not large enough for string. Check the string daclarations", och så Error 401! Är det någon som har en aning om vad det betyder???

/ en myst-tant som inte kommer någonstans.......

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...