Niclaz91 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan nån hjälpa mej hur man gör en wheelie på pro street? behöver hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooling Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 för de första så måste du ha en bil som kan göra en wheelie de e typ amerikanare med onödigt mycke muskler, power sen e de bara o köra som vanligt om de går segt så lägg i nos då ede icke svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Förstår fortfarande inte :( Kan du förklara lite mer exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Men assåköp en ''Muskel bil'' sen ska du trimma den i styrka sen när du ska göra en whelie så ska du asså detär nästan samma sak som i dragster racen men att du whilar istället. PS! Duwhilar automatiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joockish Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 köp en corvette c6 och trimma den för fullt det har jag gjort :D jag wheelade hela banan med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 När du växlar till 2:an o till 3:an så ska man vänta tills det kmr in i rött, sen drar du på me nitro o växlar som vanligt. Då kan man köra en wheelie ganska långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berglund Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 håller helt med slimshady men köp ford shelby gt 500 , den har bara runt en 600 hk när den är fullt trimmad men jag kör väldigt långt ialla fall :) och den bilden är inte så dyr heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg