SmeK Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Asså jag har gjort ett Acc och en gubbe fast efter nån minut när jag spelar så stängs spelet ner! Vet nån vad felet kan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Testa ladda ner senaste patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Det har jag gjort och det stängs av ganska slumpade tider Men vanligt vis bara efter nån minut men jag lyckades aldeles nyss att lira en halv timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Försök ominstallera & funkar inte det så kontakta staff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Försök ominstallera & funkar inte det så kontakta staff.Tack det funkar bra nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.