Gäst kerex Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 M4A1 deagle och colt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) m4a1 edit:deagle Redigerat 9 Februari 2008 av kisss97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 M4A1 deagle och colt M4A1 och colt är samma vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 AWP = NOOBS, fegisar osv,, detta påståendet är enligt min mening väldigt dumt, om du ej kan dra en hs på en med awp på ett ställe han lätt kan plockade dej scopelike, GÅ INTE DITT, tänk lite,,, en awp är näst intill värdelös när man kommer runt ett hörn o personen har en m4, ak, eller liknande. samma sak gäller ju camping... Ja menar, tror du dom skriker j*vla camper i irak? det är ett skjutspel ffs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 AWP och deagle, alla skriver att awp suger, det är bara för att dom själva inte kan spela med det. Jag äger spelet när jag kör med awp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg