Habbohotellet Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hej jag behöver hjälp med mitt Zelda twilight princess till mitt Wii jag ska hitta det dära barnet som springer efter apan i skogen ( Tolo ) tror jag de heter jag har kommit förbi tunneln med spindelnäten i och så, men sen kommer de ju en skog! där man ska hitta en nyckel för att låsa upp ett galler? vart kan jag hitta nycklen för att komma vidare ??? Problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Om du ser på kartan så finns det en prick (kommer inte ihåg färgen) till vänster.. om du går till den så är det en liten grotta, gå in där, där finns en kista med nyckeln i.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Om du ser på kartan så finns det en prick (kommer inte ihåg färgen) till vänster.. om du går till den så är det en liten grotta, gå in där, där finns en kista med nyckeln i.. :) tack så jätte mycket! :D Om du ser på kartan så finns det en prick (kommer inte ihåg färgen) till vänster.. om du går till den så är det en liten grotta, gå in där, där finns en kista med nyckeln i.. :) tack så jätte mycket! :D men nu har jag faktiskt fastnat igen! i templet när jag är varg och nån ful grön typ ska rida på ens rygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 var har du fastnat? har du kommit till kloakerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Om du ser på kartan så finns det en prick (kommer inte ihåg färgen) till vänster.. om du går till den så är det en liten grotta, gå in där, där finns en kista med nyckeln i.. :) tack så jätte mycket! :D men nu har jag faktiskt fastnat igen! i templet när jag är varg och nån ful grön typ ska rida på ens rygg Hon heter Midna och hon hjälper dig! Du ska hugga tag i kedjorna som hänger i taken, hitta rätt och vatten kommer flytandes in i kloaken. Då kan du simma in över vägen med spikar. Leta sen reda på en till kedja, hitta rätt och vattennivån sänks. Då kan du krypa genom ett hål till Midna! Sen fortsätter du ... du ska ta dig till en "viss person" som hon vill att du ska möta. Säger en viss ... för att inte förstöra överasskningen ... men du vet nog vem det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Om du ser på kartan så finns det en prick (kommer inte ihåg färgen) till vänster.. om du går till den så är det en liten grotta, gå in där, där finns en kista med nyckeln i.. :) tack så jätte mycket! :D men nu har jag faktiskt fastnat igen! i templet när jag är varg och nån ful grön typ ska rida på ens rygg Hon heter Midna och hon hjälper dig! Du ska hugga tag i kedjorna som hänger i taken, hitta rätt och vatten kommer flytandes in i kloaken. Då kan du simma in över vägen med spikar. Leta sen reda på en till kedja, hitta rätt och vattennivån sänks. Då kan du krypa genom ett hål till Midna! Sen fortsätter du ... du ska ta dig till en "viss person" som hon vill att du ska möta. Säger en viss ... för att inte förstöra överasskningen ... men du vet nog vem det är! ja men det kommer ett par dumma små svarta spindlar dom är ju skit farliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) slå bara till dom vetja! Dom dör på ett slag! Redigerat 30 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) HJÄLP MIG NU NU NU NU HJELP NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag fasnat igen hur vinner man mot riddaren med 2 st sjöldar. han går inte slå ner...... man ska fara med den sjuka flickan till kakao stellet............. riddaren är omöjlig......ridaren på bron där man mötte förra men nu har den sköld deras järna verkas ha utveklats Redigerat 2 Januari 2008 av qzqzwqzx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 HJÄLP MIG NU NU NU NU HJELP NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag fasnat igen hur vinner man mot riddaren med 2 st sjöldar. han går inte slå ner...... man ska fara med den sjuka flickan till kakao stellet............. riddaren är omöjlig......ridaren på bron där man mötte förra men nu har den sköld deras järna verkas ha utveklats Jag tror du ska skjuta en pil på honom frammifrån ... när du rider mit honom. p.s Det stavas hjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) HJÄLP MIG NU NU NU NU HJELP NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag fasnat igen hur vinner man mot riddaren med 2 st sjöldar. han går inte slå ner...... man ska fara med den sjuka flickan till kakao stellet............. riddaren är omöjlig......ridaren på bron där man mötte förra men nu har den sköld deras hjärna verkas ha utveklats Jag tror du ska skjuta en pil på honom frammifrån ... när du rider mit honom. p.s Det stavas hjärna vagnen kör bara runt i sirklar nu hjelp!! ok men sdan far bara vagnen runt i sirklar tack för hjelpen1! o Redigerat 2 Januari 2008 av qzqzwqzx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) HJÄLP MIG NU NU NU NU HJELP NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag fasnat igen hur vinner man mot riddaren med 2 st sjöldar. han går inte slå ner...... man ska fara med den sjuka flickan till kakao stellet............. riddaren är omöjlig......ridaren på bron där man mötte förra men nu har den sköld deras järna verkas ha utveklats Många stavfel där.. Såhär skulle det se ut om man rättade alla stavfel: HJÄLP MIG NU, NU, NU, NU, HJÄLP NU!!! Nu har jag fastnat igen! Hur vinner man mot riddaren med 2 stycken sköldar, han går inte att slå ner... Man ska fara med den sjuka flickan till Kakariko... Riddaren är omöjlig... Riddaren på bron där man mötte den förra, men nu har den sköld. Deras hjärna verkas ha utvecklats. Redigerat 9 Augusti 2008 av InFlame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 HJÄLP MIG NU NU NU NU HJELP NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har jag fasnat igen hur vinner man mot riddaren med 2 st sjöldar. han går inte slå ner...... man ska fara med den sjuka flickan till kakao stellet............. riddaren är omöjlig......ridaren på bron där man mötte förra men nu har den sköld deras hjärna verkas ha utveklats Jag tror du ska skjuta en pil på honom frammifrån ... när du rider mit honom. p.s Det stavas hjärna vagnen kör bara runt i sirklar nu hjelp!! ok men sdan far bara vagnen runt i sirklar tack för hjelpen1! o Varje nång vagnen kommer på vägen till stan kommer en fågel och släpper en bomb framför hästen. Det hindrar vagnen från att åka till stan. Skjut en pil på fågel innan den släpper bomben annars kommer vagnen bara åka runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg