biomax Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 hej! jag funderar på att köpa Animal crossing wild world, ni som har köpt det, tycker ni att jag ska köpa det och att det är värt pengarna?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 hej! jag funderar på att köpa Animal crossing wild world, ni som har köpt det, tycker ni att jag ska köpa det och att det är värt pengarna?? ;) jag tkr det var kul ett tag sen blir du trött pa det men det var värt dom där 3 manaders spelande ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fusksimme Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 JAAA! och åter JAAA! särkilt om nån av dina kompisar har det :) svinkul! och du om du ska köpa det kolla inte allting om spelet, fortfarande kul...men inte lika överraskande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jag köpte mitt i tosdags, har inte spelat så mycket men det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg