goran Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 när man vart i musses slott säger mimmi att man ska åka till merlin... problemet för mig är att jag inte hittar rymdskeppet, vart är det? sen i kingdomhearts 1...vart är den sista fisken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 I kingdom hearts 2: du står i salen där de hänger en massa tavlor av musse på säger vi nu. Du går ut ur dörren till koridoren, springer till slutet av den. Då kommer du där de finns en massa häckar. I mitten av de rummet finns en häck med en dörr i. Gå in där och fortsätt nerför trappan och där har du skeppet. Kingdom Hearts: Vilka fiskar har du tagit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) kh2: ehm... du behöver bara använda sparpunkten ju -.-' Redigerat 28 December 2007 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Javisst f*n. Det finns ju en sparplats på 3 ställen där. En under tronen, en vid tavlorna och en där jag sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goran Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 tack så mycket, får pröva det då. jag har tagit fiskarna i vattnet vid bryggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Fortsätt bara att simma runt i vattnet där, då kommer du hitta den tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg