isMaNnen Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hej, Jag har ett headset som har funkat utmärk, Fast Mikrofonen i den har slutat fungera av någon anledning och vet ej varför. När jag försöker prata i den så visar den att den inte tar upp något ljud.. Vet någon vad felet är? jag har provat tryck in och ut den och även kontrollerat inställningarna i Kontroll panelen.. någon? snälla.. Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Har du skaffat vista? för den kan sabba typ drivrutinerna till mikrofonen. Om du har haft den över 1 år och det inte är en specielt bra model kan den vara slutkörd. Mitt råd till dig är att testa på nån annan data i huset om inte funkar är den säkert trasig, ficksas lätt med en fin försäkring om du har det. Redigerat 29 December 2007 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 mickar mkostar inte mkt idag. köp en ny bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Har haft samma problem, problemet är inte kvar men mikofonen känner inte av rösten så bra. Så jag får använda USB webbkamera som låter som in i h*lvete ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har haft samma problem, problemet är inte kvar men mikofonen känner inte av rösten så bra. Så jag får använda USB webbkamera som låter som in i h*lvete ibland! kul för dej. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Hej, Jag har ett headset som har funkat utmärk, Fast Mikrofonen i den har slutat fungera av någon anledning och vet ej varför. När jag försöker prata i den så visar den att den inte tar upp något ljud.. Vet någon vad felet är? jag har provat tryck in och ut den och även kontrollerat inställningarna i Kontroll panelen.. någon? snälla.. Hjälp. Om du använder te.x vent kolla alla inställningar en gång till, och om det ej är det eller att sladden sitter i fel hål, så kanske det är glapp i micken, man måste vara försiktig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.