Hoppa till innehåll

Problem Med Mikrofon!


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Hej, Jag har ett headset som har funkat utmärk, Fast Mikrofonen i den har slutat fungera av någon anledning och vet ej varför. När jag försöker prata i den så visar den att den inte tar upp något ljud.. Vet någon vad felet är? jag har provat tryck in och ut den och även kontrollerat inställningarna i Kontroll panelen.. någon? snälla.. Hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du skaffat vista? för den kan sabba typ drivrutinerna till mikrofonen.

Om du har haft den över 1 år och det inte är en specielt bra model kan den vara slutkörd.

Mitt råd till dig är att testa på nån annan data i huset om inte funkar är den säkert trasig, ficksas lätt med en fin försäkring om du har det.

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst GunsNroses

Har haft samma problem, problemet är inte kvar men mikofonen känner inte av rösten så bra.

Så jag får använda USB webbkamera som låter som in i h*lvete ibland!

kul för dej. LoL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, Jag har ett headset som har funkat utmärk, Fast Mikrofonen i den har slutat fungera av någon anledning och vet ej varför. När jag försöker prata i den så visar den att den inte tar upp något ljud.. Vet någon vad felet är? jag har provat tryck in och ut den och även kontrollerat inställningarna i Kontroll panelen.. någon? snälla.. Hjälp.

Om du använder te.x vent kolla alla inställningar en gång till, och om det ej är det eller att sladden sitter i fel hål, så kanske det är glapp i micken, man måste vara försiktig :/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...