MonkeyPants Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 jag kan inte komma till sunyshore city men jag har klarat sju gym vad ska jag göra!? tacksam för snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Gå till den tredje sjön, där ska du se din rival och någon från Team Galactic. Sedan ska du gå till Galactics högkvarter i Veilstone. När du har släppt iväg Uxie, Azelf och Mesprit ska du gå till Mt. Coronet och möta Dialga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) men det står två killar i vägen Redigerat 29 December 2007 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag vet hur kommer man förbi dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg