viko550 Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Kan man ändra namn på en Master accont i ps3? och hur? Citera
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Om du går ända till vänster om XMB och hittar ditt "Master Account" tryck på triangeln, gå till ditt namn och klicka edit. Fast det ändrar bara användarnamnet, inte PSN som är ditt riktiga användarnamn. Det är det du kan göra, mer kan du inte göra. Så nej, egentligen kan du inte ändra namn på "master account". Citera
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Du kan ju göra en ny profil. Och sedan göra ett master account där. Men då kommer ju inte dina sparningar på spel dit... Citera
viko550 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Skrivet 29 December 2007 Om du går ända till vänster om XMB och hittar ditt "Master Account" tryck på triangeln, gå till ditt namn och klicka edit. Fast det ändrar bara användarnamnet, inte PSN som är ditt riktiga användarnamn. Det är det du kan göra, mer kan du inte göra. Så nej, egentligen kan du inte ändra namn på "master account". kan man ändra namnet när man spelar online då?eftersom jag har min pappas namn som online accont Citera
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Gör en egen, En "Sub-Accont" Där väljer du ett namn och så. Du gör en sådan i samma profil där din pappa har sitt online account (din pappa har väl master-accountet?) Citera
viko550 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Skrivet 29 December 2007 ja han har det. fast jag hittar inte crate new accont längre Citera
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Du måste såklart vara inloggad med din farsas konto. Och tryck på playstation network-knappen, och välj där "kontohantering" borde finnas där.. Citera
Karokikiri Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 WTf jag fattar ej hur man skapar ett master account... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.