Ryssfemma Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 På min lavalampa stod´det: Inte öpna och drick absolut inte!Det är skit mycket kemiskaämnen som kan ge nervskador och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Har ingen men ska skaffa dom är ganska snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Jag funderar på och skaffa en sån lavalampa som har en virvelström ungefär, ser häftigt ut. Och ja, skadeglädje är den bästa glädjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Jag vill ha en lavalampa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 har en orange nånstans... den måste man ju plocka upp :D fast jag har för mig att det kanske var nått fel med den pga jag ville se effekten av att spinna runt den så att geggan skulle simma men det blev bara rörigt och allt såg ut som lysande orange vatten <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.