ggdover Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Tja! har precis vart inne i stan och skaffat nya psp slim!! :D Men när jag skulle lägga in flashspel på pspet och sen köra dem så stog det "out of memory" trots att dem har sagt att det inte kommer hända!! Är det något jag måste fixa på inställningar först eller e det något annat Tack för ditt svar!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 COSTUM FIRMWARE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 jag menar så man kör dem i genom web läsaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Tja! har precis vart inne i stan och skaffat nya psp slim!! :D Men när jag skulle lägga in flashspel på pspet och sen köra dem så stog det "out of memory" trots att dem har sagt att det inte kommer hända!! Är det något jag måste fixa på inställningar först eller e det något annat Tack för ditt svar!! :) Jag har Slim & Lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg