Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

hej! jag har precis köpt ACWW, och man ska ju jobba för han där i affären(tom Nook), och sen ska man träffa alla i staden, och man ska träffa borgmästaren också, (mayor) men jag hittar inte honom!!!!

tack på förhand :D B)

Redigerat av biomax
Skrivet

Han är utanför Town Hall. Kolla på kartan för att se vars det är.

jag jag vet att han ska vara där men har är inte där! där är bara en sköldpadda som jag pratat med flera gånger.. men har är in borgmästare..

Han är utanför Town Hall. Kolla på kartan för att se vars det är.

jag jag vet att han ska vara där men har är inte där! där är bara en sköldpadda som jag pratat med flera gånger.. men har är in borgmästare..

Skrivet

Han är visst borgmästaren...

men när jag har pratat med honom och sen går till han Tom Nook så säger han igen att jag ska prata med alla inklusive borgmästaren..? jag är typ helt säker på att jag har pratat med alla grannar

Skrivet

men när jag har pratat med honom och sen går till han Tom Nook så säger han igen att jag ska prata med alla inklusive borgmästaren..? jag är typ helt säker på att jag har pratat med alla grannar

Du måste ha missat nån. Det ska vara 3 stycken grannar. Prata med alla. Om du pratade med nån innan tom nook sa att du skulle göra det måste du prata med den igen.
Skrivet

Du måste ha missat nån. Det ska vara 3 stycken grannar. Prata med alla. Om du pratade med nån innan tom nook sa att du skulle göra det måste du prata med den igen.

okej.. jag gjorde det och nu funkade det tack!

• Skapa ny...