Thunder Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Har nåra frågor :P :unsure: Hur gör man en wheelie på drag race? :unsure: Hur lyckas man få mer än 1% på karriär läget? Har kört jätte mycket men lyckas inte få nästa racedag. Någon som kan hjälpa mig? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (wheelie) du måste köpa en bil som inte e så låg där bak :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) hjälper ju inte? Det stod på spelet att man skulle ha en backhjulsdriven bil med minst 3 i allt. Räcker det att få en bra start för att göra en wheelie om man har det? Och karriär läget hur gör man då? :P edit: Lyckades göra en wheelie =D nu är det bara hur man fortsätter på karriär läget :/ Redigerat 30 December 2007 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde08 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 det ska gå <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ska gå hur?! Det står så här: Du dominerade racingdagen vill du fortsätta eller välja en ny? jag väljer att jag ska välja en ny racing dag Men jag får aldrig nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde08 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 MEM DÅ har du inte så mycket p man måste ha ;) ( DU FÅR KÖRA OM ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 MEM DÅ har du inte så mycket p man måste ha ;) ( DU FÅR KÖRA OM ) jag fick ju banrekord på alla banor -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.