Toxin Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Den suger. Alltså det är ju bara en ful bild på någon kille och lite dålig musik som laggar i bakgrunden. Den får: 0.00 Poäng av mig Det är fullständigt rättvist ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Va f*n alla här som säger att den är skit är ju helt !@#%ing skumma? Den här filmen förtjänar inte ordet skit, skit är för bra för den här filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 jag säger som alla andra, helt sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Supervt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 lol 2 bilder och nån mysko låt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag förstår mig inte på dem som sa att den var bra... 2 bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.