w4nkarN Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) Hallå! Jo! Jag har precis klarat Snowpoint Citys's gym. Nu ksa jag till nästa gym. Det sista gymmet. Och jag har ett problem....jag kommer inte in på vägen. Den gubben står där och stoppar mig. Hur ska jag göra för att komma till nästa gym/stad? Pokemon Diamond Redigerat 30 December 2007 av IroN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 bra att du skriver vilket spel också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Pokémon Diamond är det. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag e på samma ställe, Jag tror du ska till Veilstone och möta mot Team Galactic eller vilka det nu är i den byggnaden. Jag har för mig det, sen tror jag också att du ska till sjön som är precis där efter det. (Ej 100% säker, men testa.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 men man måste ju ha någon speciel nyckel vad får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag har gått igenom alla TG ställen i Veilstone. Jag möter ingen där. Jag tror jag kanske är längre än dig. Eller så spelar du Pokemon Pearl. Då det kanske är anorlunda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) 1. Det är ingen skillnad mellan D och P. (förutom pokémonen.) 2. Man ska hitta "Galactic key" i storage-stället så kan man klara galacticbyggnaden och befria pokémonen. 3. Man ska ? Redigerat 31 December 2007 av Nafrali Överdrivet med ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Var ligger Storage? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Storage ligger i ett litet hus i Veilstone City om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Josjuice har skrivit en bra guide om hur du kommer till åttonde staden i diamond/pearl. Kolla på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg