Gäst TheWho Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Hej! Under min korta tid här har jag sett seriösare trådar i spamforumet eftersom att de inte skulle passa in någon annan stans och bli flyttade dit förr eller senare. Men problemet är ju då att man kan skriva onödiga saker i tråden och gå off-topic hur som helst. Borde det inte finnas en lösning på detta och göra något likt ett spamforum fast för seriösare trådar där regel §1:11 gäller? Kan ge ett exempel på en sådan seriös tråd, denna var i forumet "Allmänt" först men flyttades till spamforumet: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...0Ghost&st=0 Visst, denna tråd spårade inte ut men man skulle kunna ha skrivit i stort sett vad man ville bara det inte bröt mot reglerna som fortfarande gäller i spamforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ett seriöst spammis? Mjo. Nått sånt har jag också velat ha. Ett forum med allt möjligt. Som man bara kan slänga in något som har hänt. I allmänt kan det tolkas som §1.11 och i spammis kan det tolkas som en spam tråd. Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Det istället för spamforumet, iså fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Nej. I spamforumet ska man spamma av sig. Så det tkr inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Om någon förstör "seriösa" trådar eller liknande i spam-forumet så anmäl, sabotage går under §1.11 alt (§1.18/§1.23). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Om du ser någona seriösa trådar i spamforumet anmäl dom då och säg till en mod att flytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Om någon förstör "seriösa" trådar eller liknande i spam-forumet så anmäl, sabotage går under §1.11 alt (§1.18/§1.23). Ok, tack för hjälpen Admin! :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Är det bra seriösa trådar så anmäl dem och skriv vart de borde bli flyttade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag tycker att man inte bör vara seriös i spam forumet, utan det är man ju i resten av forumet. Ni säger att man ska anmäla sånna som spammar, eller förstör en seriös tråd i spamforumet, då är min fråga..Vad gör en seriös tråd i spam formuet ''/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Anmälde min tråd i spamforumet men den blev inte flyttad, bara mer nedspammad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag tycker att man inte bör vara seriös i spam forumet, utan det är man ju i resten av forumet. Ni säger att man ska anmäla sånna som spammar, eller förstör en seriös tråd i spamforumet, då är min fråga..Vad gör en seriös tråd i spam formuet ''/ ? Ansträng dig och läs hela inlägg #0 i denna tråd så skulle du få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Spam är inte seriöst? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.