Nathaliie Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 jag vill gärna ha kontakt med folk som spelar KH. Det är ju ett gemensamt intresse.. så kanske man kan hjälpa varandra och ge varandra tips :) msn: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
figge13 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 jag spelar kh1 och 2 menhar du klarat hollow bastion på 1an ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoraKairiRiku Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) jag addade dig, e det ok..har bara spelat 2:an men skit i det^^haha jag addar gärna också kh spelare msn: [email protected] Redigerat 7 Januari 2008 av SoraKairiRiku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Folk kan få adda min. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag spelar kh1 jag har inte klarat hollow bastion,monstor eller hercules cup :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Jag spelar kh1 jag har inte klarat hollow bastion,monstor eller hercules cup :( ja spelar på 1an för tredje gången o om du kan förklara mer va du har problem me så kan kanske ja hjälpa dej ^^ lite kul att alla ger ut sina msn ^^, så ja passade på o adda alla ;: Redigerat 13 Juni 2009 av Jbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 om någon undrar något så fråga mig för jag vet (exakt) allting i hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 om någon undrar något så fråga mig för jag vet (exakt) allting i hela spelet ho oh ho ho.. hjälp mej :D du vet kistan i atlantica utanför ariels grotto .. ja har hört att man ska göra någe me en jetstream lr nått.. ;: o någe om musslor.. *thinking* har spenderat timmar på att leta efter musslor... ja ger upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 där finns inga musslor... och även om där hade funnits så skulle inget hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 där finns inga musslor... och även om där hade funnits så skulle inget hända. jo musslor finns visst d.. man kan öppna dom me magi o visa slår man på.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 aha du menar de . om du vill öppna de så ta examine så kommer en ledtråd hur du öppnar de. men du får inga bra grejer. :P de musslorna finns lite överallt men de flesta är nog precis utanför tritons palace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 aha du menar de . om du vill öppna de så ta examine så kommer en ledtråd hur du öppnar de. men du får inga bra grejer. :P de musslorna finns lite överallt men de flesta är nog precis utanför tritons palace hm.. oh.. aja får väll skita i kistan då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg