Bruce Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 När man har gjort färdigt den näst sista questen för Gray fox The boots of springheel jak . Då ska man ju gå tillbaka till där han är och när man lämnar tillbaka bootsen och har pratat färdigt med honom så säjer han , NOT NOW I MOST THINK, vad ska man göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 du måste vänte en dag eller nåt tror jag helst i imperial city då hittar han dig snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag har väntat i imperial city men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) asså det ska komma en från guildet och säga att han kommer med ett meddelande från the gray fox och vad står det på din quest update? Redigerat 31 December 2007 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Det kommer ingen guildmember när jag väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 ok då vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Bryt dig in i Jakben's hus i Imperial City. Leta upp Jakben och fråga honom om "Crypts" så får du en nyckel av honom. Ingången är i källaren, och resten kan du nog lista ut själv. Redigerat 1 Januari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.