Toxin Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Hej! Nu är det så att jag är på uppdrag: The Great Journey. Nu undrar jag vilket vapen som är bäst? PS. Har svårighetsgrad 2 ;) :unsure: <_< Förlåt.. Råkade stava fel på rubriken :P :( Redigerat 1 Januari 2008 av Toxin
CookiePking Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 mhm de man får i början mhm kommer inte ihåg va de heter men :)
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Kör du på Normal? Då spelar det väl ingen direkt roll, då man mest kör fordon på den banan. Men annars, Battle Rifle, kanske?
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Skrivet 9 Januari 2008 Det är ju personligt upp till vad man tycker om och är bra med?^^
Pulliboy Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 mmm, det är personligt... men BR:en är ju alltid bra, i alla lägen.. så den hade jag kört med :lol:
Matski Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) mmm, det är personligt... men BR:en är ju alltid bra, i alla lägen.. så den hade jag kört med :lol: Så länge man inte möter Amerikaner som har Assault Rifle och bättre uppkoppling än vad du har. Men jag tror inte det är stor chans att du gör det på Campaign. :) Redigerat 16 Januari 2008 av Matski
Rekommendera inlägg