Moviemaker Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Jag har kommit hyfsat långt i Tony Hawk American Wasteland men har fastnat vid ett uppdrag man får i Beverly Hills! Uppdraget börjar med att att gubben säger: "Whats Shakin Boone?"! Då knyter Boone fast ett rep i ett torn och så ska man trycka på X så snabbt man kan! Men det går inte! Första gången klarar jag lite, då står det t. ex "you suck" eller "looser" m.m! När det står så flyttas tornet lite! Sen kommer jag inte längre! Hur gör jag? Snälla svara. Redigerat 1 Januari 2008 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 när ajg lånade det av min kompis så klarade jag det inte heller men när han var hos mig klarade han det åt mig. och det är att man måste vara riktig snabb på handen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Aha, men kan du hjälpa mig med ett annat uppdrag? Uppdraget finns i Santa Monica och man får uppdraget av typ "Alva passed #2"! Första grejen klarar jag (Man ska grinda från någonting till en scen till en likadan grej som man åkte från i början!) men andra är för svår! Man ska klättra upp på scenens tak men får inte gå igenom ett särskilt område på marken! Funkar inte hur jag än gör. Om du kan, HJÄLP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Ok, jag har klarat båda uppdragen, men nu behöver jag verkligen hjälp! Jag har träffat Tony Alva och han säger att jag ska: "Show upp in a crazy suit man"! Sen säger han: "come back when you have the right one" eller nåt i den stilen! Jag har försökt med massor med crazy-klädnader men inget funkar! Hur ska jag göra? Redigerat 4 Januari 2008 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 har du kollat guider på nätet eller nått? typ cheatplanet.com vet inte om det finns där men googla lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Och hur skulle man googla? "THAW-hjälp med Alva uppdrag"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 I hollywood i kläd affär fins det en allien dräkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Ska man ha den??? Det funkade! Jag vill inte tjata men snälla, när man har skapat tricket och ska göra det fattar jag inte hur! Hur man gör tricket alltså! Jag gör upp, ner, grindar, inget händer! Snälla hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steven_94 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 man måste vara i special mode för att kunna göra de och ja behöver hjälp hur man ska skapa en tag som använder flera stilar snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 kLICKA BARA PÅ HOPP KNAPPEN SÅ SNABBT DU KAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg