Hoppa till innehåll

Tony Hawk American Wasteland!


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kommit hyfsat långt i Tony Hawk American Wasteland men har fastnat vid ett uppdrag man får i Beverly Hills! Uppdraget börjar med att att gubben säger: "Whats Shakin Boone?"! Då knyter Boone fast ett rep i ett torn och så ska man trycka på X så snabbt man kan! Men det går inte! Första gången klarar jag lite, då står det t. ex "you suck" eller "looser" m.m! När det står så flyttas tornet lite! Sen kommer jag inte längre! Hur gör jag? Snälla svara.

Redigerat av ario10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, men kan du hjälpa mig med ett annat uppdrag? Uppdraget finns i Santa Monica och man får uppdraget av typ "Alva passed #2"! Första grejen klarar jag (Man ska grinda från någonting till en scen till en likadan grej som man åkte från i början!) men andra är för svår! Man ska klättra upp på scenens tak men får inte gå igenom ett särskilt område på marken! Funkar inte hur jag än gör. Om du kan, HJÄLP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, jag har klarat båda uppdragen, men nu behöver jag verkligen hjälp! Jag har träffat Tony Alva och han säger att jag ska: "Show upp in a crazy suit man"! Sen säger han: "come back when you have the right one" eller nåt i den stilen! Jag har försökt med massor med crazy-klädnader men inget funkar! Hur ska jag göra?

Redigerat av ario10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 6 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...