Jack93 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Hallo. Jag och min kompis har precis gjort en ny ot som han snart ska börja hosta. Just nu hostar jag tillfälligt fast jag har lag och allt ;( Men fast allt mitt lag så har några velat spela. Och eftersom alla mina "seriösa" servrar har gått åt skogen har jag gjort en seriös oseriös server. Information: IP: WoH.no-ip.org Port: 7171 Client: 8.0 Tanka clienten här. Tanka IP changer här. Mer information: 8000x exp 250x skills och magiclevel 10x loot När han ska hosta ska vi fösöka hålla det 24/7 Ändrad Armoni Map Gratis Premium Mining System (Så du kan hacka fram pengar ur stenar). Teleports. Egna monster och npc (förmodligen snart spells också). Mana rune Trainers Många Quests Mycket annat och mer som kommer (jag har bara jobbat på denna otn i 4 dagar) :P Inga hittade fel eller buggar änsålänge. Sprite wand kan användas av alla promoted spelare. D.v.s. alla vocations. Promotion, Addons och Guild köper och fixar du i kyrkan norr om Depot. Hoppas du gillar den ;D
Rekommendera inlägg