Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Ska nog få det snart.... har testat det hos min kompis, överfett när ¨man gör fyrvererier ;) Ni måste bara köpa det! Ett MÅSTE ! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 AY caramba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 har väntat i 2veckor nu typ! Vill ha det nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Har spelat RC 3 och tycker att det är SÄMST. Har man spelat ettan eller tvåan räcker det helt och hållet. Den största skillnaden är grafiken. Om man har tröttnat på ettan eller tvåan köp då INTE detta spel. Har man inte spelat värken ettan eller tvåan är detta spel ett måste :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag längtar övermycket eftersom att jag har bara demot och då kán man inte göra så mycket :( Men i fullversionen är det övermycket att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 hej ja har vatt borta ett tag nu för min data pajjat men nu har jag rct3 å d e skitcoolt man kan skapa egna familjer å åka mä karusellerna coolt va!!!!! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 här e nåra fusk till rct3 $10.000 - John D Rockefeller Inga attraktioner går i sönder - Frontier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jag har roller coaster tycoon 3, det är ganska kul :] :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 min granne har det...ascoolt men som oden sa inget att köpa om man tröttnat på 1:an lr 2:an:evil: :student: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ja har inte tröttnat ett dugg :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hej ja har slagit in en kod så man får avancerad fyrvekerier och ja undrar om nån vet hur man använder den ja skulle bli skitgtlad om nån kunde fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hahahah...ni fattar ju 0,000...det kommer på TV när det kommer ut till ex: idag säger dom att den kommer ut om 3 veckor :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.