tomastaz Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Japp då e det återigen någon som inte vet hur..? Som många andra sitter jag fast i Sloth village 5 - landet med lava. Man ska lägga två stenar i hål, en stor sten lyfter upp ur marken o man ska hoppa över till andra sidan. HUR???? Vet att andra oxå ställt denna fråga, men har inte hittat nåt riktigt svar. Hoppas någon kan svara på detta. Tack! Jag o tjejen sitter fortfarande o försöker, men det går f*n inte :angry: Snälla nån, hur ska vi göra???!! Ger snart upp.......att det ska va så svårt att spela ett barnspel :huh:
tomastaz Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Come on - finns det ingen som bryr sig om vår hälsa. :( Redigerat 2 Januari 2008 av tomastaz
regens Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Hallo, Jag sitter fast på samma ställe och nu har jag hoppat och hoppat i några dagar :o . Har du klarat detta hopp och isåfall hur???
regens Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Yes, Jag har lyckats. Det var "bara" att hoppa över :lol:
Rekommendera inlägg