FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 A!! Jag har det på pc!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) OK, vill inte precis kritisera dig men jag tror det skulle vara roligare om du gjorde det som jag skrev. Redigerat 4 Januari 2008 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Plus, håller med Thug4Life! Fixa in lite musik till de nästa filmerna och (vad jag tycker skulle vara roligt och jag tror många fler skulle tycka vara kul) kanske en liten story! Om du har GTA på PC kan du ladda något inspelningsprogram (om du vill) och spela in. OK, vill inte precis kritisera dig men jag tror det skulle vara roligare om du gjorde det som jag skrev.Ja ja det skall jag göra i dem kommande filmerna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Kul. (Menar det) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) I dem kommande filmerna skall jag spela in fr?pc och s?a till musik. *EDIT* H?kommr dem riktiga filmerna med musik och klipp!! GTA 2:Bomb a car http://youtube.com/watch?v=ZthDShE9mCo Redigerat 5 Januari 2008 av GTA1997 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg