qzqzwqzx Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) jag stavar inte bra men jag har fasnap på riddaren med 2 sköldar hur slår man ner honom ner för bron?????????????????? när man ska skydda sjuka flickan......HHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 2 Januari 2008 av qzqzwqzx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag har för mig att du ska skjuta en pil på honom frammifrån ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 tack för hjelpen men nu är jag på det att vagnen med flickan kör bara runt i sirklar o!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 tack för hjelpen men nu är jag på det att vagnen med flickan kör bara runt i sirklar o!!! Varje gång vagnen kommer mot vägen till staden så kommer en fågel och släpper en bomb framför vagnen, det hindrar den från att åka mot stan. Döda fågeln innan den släpper bomben annars åker vagnen bara i cirklar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 hur f*n dödar man den jä*la fågeln????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! svara snälla. jag har sjutit f*n 25 pilar 0 träffar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Du får ta och sikta också. Sluta med så många bokstäver. Snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Precis sikta på fågeln ... när hästen är precis vid vägen in till stan. Så se noga så ser du den stora gamen som flyger framm till vagnen och släpper bomben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg