Hoppa till innehåll

Zelda Twilike Princess

qzqzwqzx

Rekommendera inlägg

jag stavar inte bra men jag har fasnap på riddaren med 2 sköldar hur slår man ner honom ner för bron?????????????????? när man ska skydda sjuka flickan......HHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av qzqzwqzx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för hjelpen men nu är jag på det att vagnen med flickan kör bara runt i sirklar o!!!

Varje gång vagnen kommer mot vägen till staden så kommer en fågel och släpper en bomb framför vagnen, det hindrar den från att åka mot stan. Döda fågeln innan den släpper bomben annars åker vagnen bara i cirklar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur f*n dödar man den jä*la fågeln????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

svara snälla.

jag har sjutit f*n 25 pilar 0 träffar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...