Hoppa till innehåll

Halo Eller Halo 2?


Toxin

Rekommendera inlägg

Jag gillar Halo 2 ganska mycket men det var lite roligare i början när Halo kom ut med ett helt nytt spel. Sen när Halo 2 kom så liksom vet alla vad det går ut på och det är inte riktigt lika roligt då. <_<

 

 

Men är inte riktigt säker :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...

ettan (Halo Combat Evolved) är lätt det bästa, tvåan är bara skit, jag har hört att Bungie(tillverkarna av spelet) försökte komma åt alla Halo 2 exemplar så att dem kunde gräva ner alla i öknen för att det var så dåligt. Men 1:an är ett av de bästa spelen jag har spelat. 2:an är ett av de sämsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag gillar Halo 2 ganska mycket men det var lite roligare i början när Halo kom ut med ett helt nytt spel. Sen när Halo 2 kom så liksom vet alla vad det går ut på och det är inte riktigt lika roligt då. <_<

 

 

Men är inte riktigt säker :unsure:

 

Halo var inte direkt nyskapande när det kom, alla visste att det var ett FPS, inget

konstigt med det. Halo gjorde det bara väldigt bra.

 

om man inte har spelat Halo så är Halo 2 ändå roligast, en bra anledning till varför 2:an är roligare är för att man kan ha två vapen samtidigt där!

Möjligheten att dual wielda förstörde totalt

den perfekta balansen mellan vapnen från det första spelet.

Så det så.

 

Det bästa lär nog vara trean,

men både ettan och tvåan har roligare (buggigare) co-op-lägen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört att Bungie(tillverkarna av spelet) försökte komma åt alla Halo 2 exemplar så att dem kunde gräva ner alla i öknen för att det var så dåligt. Men 1:an är ett av de bästa spelen jag har spelat. 2:an är ett av de sämsta.

Har du nån källa?

 

Annars tycker jag att Halo Combat Evolved är bättre än tvåan, men trean är bäst. ;)

 

Edit: Stavfel :P

Redigerat av Gnotchi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ettan (Halo Combat Evolved) är lätt det bästa, tvåan är bara skit, jag har hört att Bungie(tillverkarna av spelet) försökte komma åt alla Halo 2 exemplar så att dem kunde gräva ner alla i öknen för att det var så dåligt. Men 1:an är ett av de bästa spelen jag har spelat. 2:an är ett av de sämsta.

Som med E.T, då?

Tvivlar på att det är sant.

Herregud, det ÄR inte sant.

Redigerat av Famine
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...