Hoppa till innehåll

Zelda: Ocarina Of Time


Toxin
 Dela

Rekommendera inlägg

Du ska inte tro att d uhar gjort något fel. Jag gillar dig du är min vän, jag hoppas inget som jag har sakt har sårat dig, isåfall ber jag om din förlåtelse*går ner på knä och bugar (jag skojar inte jag gick ner på knä, min ära stog på spel)*. Konstig? Vem är inte det?? Jag är helt galen i ninjor tex^^

 

Om du har självmordstankar så vill jag att du släpper dom nu. Om din livslåga släcks kommer jag att bli väldigt ledsen, visst vi har aldrig träffats och du tror säkert att jag ljuger, men du fattar inte hur fel du har om du tror det, vänner är det näst viktigaste i mitt liv (familjen kommer lite före).

 

Hitta ett motto som du står fast vid. Jag har två:

1. Jag kommer aldrig ge upp det är min ninjans väg (detta gäller på saker som jag värkligen tror på som tex att skydda någon som är mig kär, även om jag faller så ska jag resa mig).

2. One may not choose how their life begins but one must have the courage to walk until ones last step (pallar inte skriva på svenska hoppas du fattar^^)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okey ja fick som ja ville :| iaf, dvs. du spelar för att du tycker om det, jag spelar för att slippa tänka på mitt liv, självmordstankar för mej är lika normalt som toalettbesök,

Ja tyckte iaf iom din historia om man nu kan säga d :S lite sorlig men iaf :P o vadå konstig, det e ju d som gör dt hela så kul, ja menar tänk efter du är "överlägsen" dom andra för att du inte behöver vara som alla andra :D..

 

O de där kortis stälklet du snackade om lätt fränt, sj så känner ja mej som om ja är ett skitzo, men då har ja iaf nån att snacka med xD o sen bry dej inte om andra, imo, det drar ner för mkt på en själv^^,

 

Och de där att vara rädd för alla du möter, tja, dt är jag ochså., men ja är redan så mentalt förstörd att dt dom säjer knappt berör mej,, på ett tag, men det är bättre att vara rädd... själv så sammlar ja på allt o sen krashar allt ihop o allt kommer på samma gång... oO

Måste söga att vi gått Offtopic xD skit samma, o tro inte att ingen tkr om dej, ja gillar dej ;D du verkar störtskön ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, jag fick nog bara en liten mental förvirring igår :S men jag känner mig bättre idag. Du vet om du vill snacka så PM mig. Jag kom ihåg att jag brukade skriva dikter som gjorde folk mer muntra. Som en tjej på internet, på stallet.se faktiskt. Fast det var länge sedan, men hon hade förlorat sin hund. Och jag skrev en dikt jag tror den handlade lite om;

 

Om minnen stannar kvar, kommer din trogne vän alltid göra det. Om du gett den kärlek, kommer hon att ha dött lycklig. Döden är en del av livet. Sörj inte över döden, hurra för att deras liv varit lyckligt. En trogen vän lämmnar dig aldrig. Hon kommer alltid stå vid din sida ...

 

Ungefär så skrev jag, fast den var en hel sida lång. Undrar om jag fortfarande kan det?

 

 

Ja, ja. Jag gillar dig med :) du har humor. Som jag inte riktigt har. Men tack, jag tror jag är lite åerställd. Men vi får se om jag försöker strypa mig själv igen eller inte ... (skämtar med strypa delen)

 

MVH

 

Från mig :)

 

Du ska inte tro att d uhar gjort något fel. Jag gillar dig du är min vän, jag hoppas inget som jag har sakt har sårat dig, isåfall ber jag om din förlåtelse*går ner på knä och bugar (jag skojar inte jag gick ner på knä, min ära stog på spel)*. Konstig? Vem är inte det?? Jag är helt galen i ninjor tex^^

 

Om du har självmordstankar så vill jag att du släpper dom nu. Om din livslåga släcks kommer jag att bli väldigt ledsen, visst vi har aldrig träffats och du tror säkert att jag ljuger, men du fattar inte hur fel du har om du tror det, vänner är det näst viktigaste i mitt liv (familjen kommer lite före).

 

Hitta ett motto som du står fast vid. Jag har två:

1. Jag kommer aldrig ge upp det är min ninjans väg (detta gäller på saker som jag värkligen tror på som tex att skydda någon som är mig kär, även om jag faller så ska jag resa mig).

2. One may not choose how their life begins but one must have the courage to walk until ones last step (pallar inte skriva på svenska hoppas du fattar^^)

Lugn, min mentala kris är över ... det kommer bli intressant om jag får något liknande när jag fyller 40 :D Och lugn då, jag fattar. Jag är bra på engelska, förutom min egen stavning :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej xD inget fel på att skriva så långt, men svårt dt va mer menat som att du e bra på att skriva dikter T_T

Jag tycker att jag är bra på det. Men jag är sämmre än alla andra. Jag stavar dåligt (det syns här med) jag har inte dikter som rimmar och de handlar ofta om döden och förstörelse så jag skrämmer andra med det. Så jag fick inte skriva längre. Fattar inte varför folk blir så rädda om man skriver om döden, jag bad aldrig någon att läsa dem. Jag hatar när folk läser mina, dikter, sånger och berättelser!

 

Och varför är det fel att jag skriver dikter då!? Det är något jag är stolt över, ursäkta mig för att vilja berätta det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej xD inget fel på att skriva så långt, men svårt dt va mer menat som att du e bra på att skriva dikter T_T

Jag tycker att jag är bra på det. Men jag är sämmre än alla andra. Jag stavar dåligt (det syns här med) jag har inte dikter som rimmar och de handlar ofta om döden och förstörelse så jag skrämmer andra med det. Så jag fick inte skriva längre. Fattar inte varför folk blir så rädda om man skriver om döden, jag bad aldrig någon att läsa dem. Jag hatar när folk läser mina, dikter, sånger och berättelser!

 

Och varför är det fel att jag skriver dikter då!? Det är något jag är stolt över, ursäkta mig för att vilja berätta det!!!

 

 

1. Döden dikter är oftast dom bra,, och skriv om du vill oO

 

2. tagga ner lite, ingen har sagt nått om att du inte borde sagt dt? right :P o förövrigt är dt inget fel, själv skriver ja väldigt ofta

 

(Rim är överskattat)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej xD inget fel på att skriva så långt, men svårt dt va mer menat som att du e bra på att skriva dikter T_T

 

Jag tycker att jag är bra på det. Men jag är sämmre än alla andra. Jag stavar dåligt (det syns här med) jag har inte dikter som rimmar och de handlar ofta om döden och förstörelse så jag skrämmer andra med det. Så jag fick inte skriva längre. Fattar inte varför folk blir så rädda om man skriver om döden, jag bad aldrig någon att läsa dem. Jag hatar när folk läser mina, dikter, sånger och berättelser!

 

Och varför är det fel att jag skriver dikter då!? Det är något jag är stolt över, ursäkta mig för att vilja berätta det!!!

 

 

1. Döden dikter är oftast dom bra,, och skriv om du vill oO

 

2. tagga ner lite, ingen har sagt nått om att du inte borde sagt dt? right :P o förövrigt är dt inget fel, själv skriver ja väldigt ofta

 

(Rim är överskattat)

 

Oki. Tagga ner? Jag är inte "upp taggad" SKLM! XD

 

MVH

 

Från mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...