Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 ja oot är verkligen as kul jag tycker ochså zelda tp är bra med bra story B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 WTF lägg av att hacka på varandra jag blev nedtryck hela 5-7 jag hade självmords tankar hela tiden och mord tankar men nu är allt bättre så sluta hacka på varandra Ja hackar inte. De är han som attackerar mig och alla som försöker hjälpa mig från honom. *suck* han börjar bli störande, f*n jag vill inte att han ska förstöra fler ämnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 håller med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 håller med han Håller du med Hajick!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 japp oot är väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) japp oot är väldigt brakom igen julihaa menade inte dig menade dom andra Redigerat 23 Januari 2008 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 japp oot är väldigt brakom igen julihaa menade inte dig menade dom andra Ok sorry :P Säg bara Julle de gör typ alla lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Ha ha! Julle ... är inte det ett smeknamn för killar ... eller? Eh Julihann du är väll en tjej ... eller har jag fått allt om bakfoten här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 nej dej så klart håller med han Håller du med Hajick!? nej dej så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 nej dej så klart håller med han Håller du med Hajick!? nej dej så klart Ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajicka Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Måste du lee hela tiden eller ... Julle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 nej dej så klart håller med han Håller du med Hajick!? nej dej så klart Varför jag trodde du menade Hajick för för att du sa han ... jag är en tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg