FD_2 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 I bland när jag /tex. Instalerar ett program/ Brukar dator stänga av sig! Man får dra ut kontakten och vänta en stund sedan stoppa i den, i bland flera gånger. Vi har haft inne den på lagning och tagit bort virus flera gånger. Vi gör virus sökningar varige vecka och har formaterat den. Jag behöver hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Hårddisken har nog krånglat, eller så har något hänt med nättaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) lämna in den på lagning igen da, dem borde kunna säga vad som är fel Redigerat 2 Januari 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Alltså, när du säger att ni har fått ta bort virus flera gånger kan man ju börja undra vilket antivirus-program du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 elr va han surfar på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Ja, 10åringar brukar lätt få virus :P Dom laddar ned vad som hellst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag har doma virus programen: Inoculate 2 och 1 Panda Trust F-Något Anti Virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Man kan se att du överbelastar datorn. Antivirus som F-Secure drar mycket av ramminnet och kraft av processorn som segar ner datorn rejält, sen så har man Trust, Panda, Inoculate 2 och 1 så blir det bara värre. Antivirusprogram drar mycket kraft, håll dig till ett pålitligt, Norton 360, Nod32, F-Secure, Panda känner till de flesta virusen. Så välj något av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Skall behålla F-något antivirus & Trust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Du ska inte ha mer än ett virus program! Vissa virus program tror att det andra virus programmet är ett virus och försöker få på bort det, det blir alltså en kamp mellan virus programmen som i vissa fall kan överbelasta datorn eller nåt åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Skall behålla F-något antivirus & TrustBehåll F-Secure, ta bort Trust och hitta ett brandvägg. Jag rekommenderar Outpost, drar lite ram och kraft av processorn och den är effektiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag rekommenderar avast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.