halokrom Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag har bestämt mig för att skaffa xbox live till 360 men mitt modem funkar inte för det, är telia. Är det värt att köpa xbox 360 trådlöst nätverk och hur funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Har själv Telia och det funkar banne mig utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag har också telia och det fungerar perfekt! Men live funkar väl inte så bra med modem? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 modemet har inte tillräkligt med uttag. Och vår dator är skit så jag orkar inte köpa en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag har hört att det blir lite mer lagg med trådlöst. Så i fall du är mitt i en t.ex. guitar hero låt som är 10 min lång och du tappar connection på 9 min av 10 så våre det inte så gött! :P +att du måste skaffa en sak till 360 så du kan koppla till trådlöst bredband. Men jag tycker du ska skaffa en router ändå. Men the choice is yours!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.