Ryssfemma Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jarå. eie misstänker jag :) Jag har suttit och crackat alla lösenord den senaste timmen med några från auh. De körde en complete restore, så allas lösenord har bytts, dock kom man över flera msn-konton, och han göra skada på deras bilddagboks konton. Men, är man så dum att man inte sätter databaskopiorna i en skyddad sida, utan salt också, så får man f*n tåla. _ Förövrigt till er aftonbladet älskare, aftonbladet skriver en massa skit som inte ens är sant. Minst sagt rätt åt dem. Har du hört talas om media som aldrig har ljugit? Nej, tror inte det. Man behöver inte bry sig om lögnerna för att man känner på sig att median vill bara höras när dem skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Ja, jag har hört talas om media som aldrig ljugit. Du måste vara rätt dum om du tror att varje tidning/nyhetsbyrå i Sverige ljuger eller har ljugigt. Förövrigt om du talar om median i helhet, så har du rätt, visserligen ljuger en stor del, men det finns även nyhetsbyråer som faktist inte ljuger. Atonbladet är ett skämt däremot. De tycker att det är viktigare att skriva om test på flatscreen TVr än naturkatastorfer. Redigerat 12 Januari 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Starta din egen tidning istället för att förstöra andras då mongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Lol de va inte ens han som hackade den? (eller..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tror han bara är ute efter att få uppmärksamhet. Men det kan ju vara han som gjort det. Man vet ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Jag har inte något att göra med aftonbladet attacken. Läs första posten, där står det tydligt att det var VFH. @Personen ovanför Och hur i h*lvete skulle jag vara ute efter uppmärksamhet? edit: stavfel stavfel >_> Redigerat 12 Januari 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag har inte något att göra med aftonbladet attacken. Läs första posten, där står det tydligt att det var VFH. @Personen ovanför Och hur i h*lvete skulle jag vara ute efter uppmärksamhet? edit: stavfel stavfel >_> Ja jag vet inte. Jag fatade inte riktig vem Apelsin syftade på. Men du värkade ha tagit vid dig. Ber om ursäkt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ingen fara, jag är rätt irriterad allmänt just nu. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Trevliga tider nu när skitsidor efter skitsidor blir hackade. Efterfesten.com har också blivit hackat nu i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Ja. En person fick tag på lösenordet till administratörskontot. Sen tog en viss någon bort Basshunters konto på lunarstorm. Kampen fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Hackare är fruktansvärt patetiska människor. Redigerat 15 Januari 2008 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.