Musten Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Hej! Min storebror har Counter Strike: Source och nu vill han inte längre spela det, så jag fick det! Men när jag ska spela så måste jag skriva in en CD-Key, och den används redan på min storebrors dator, så vad ska jag göra för att kunna använda den på min dator istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Om du får spelet så kan man inte överföra spel till andra steam konton, han måste ge sitt steam konto till dig om du ska få spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 okej... Det är bara det att hans konto har blivit hackat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Då kan du inte spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 nepp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg