meke Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) vill non skika en pokemon gaid till mig för pokemon guld och silver :rolleyes: (bilder) i gaiden Redigerat 13 Mars 2004 av meke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Skicka till en guide till mig också. Det ska va till pokemon röd eller blå. Ja ger max 20 poäng för den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 en åt mej me tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meke Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 okej nu ville jag ha en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag vill också ha en guide. Det ska vara PokéMon Silver Guide. Med bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag med+ jag har silver wing på guld men jag vet inte i vilken grotta man hittar luigia kan non hjälpa mig kanske med nån sida på grottan där det står vilken grotta och väg =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) jag med+ jag har silver wing på guld men jag vet inte i vilken grotta man hittar luigia kan non hjälpa mig kanske med nån sida på grottan där det står vilken grotta och väg =) här är kartanGrottan upp till höger i whirlisland ;) B) Redigerat 4 April 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag fattade inte riktigt vad ni menade :( men om detta hjälper er så är jag tacksam :) (OBS det är på engelska). Här är till silver Här är till guld Här är till röd Här är till blå Här är till crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag kan bli guide med bilder för 20 poäng på guld,silver,crystal,gul,röd och blå :lol: nån som vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 han menar en guide med text och bilder B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg