Hoppa till innehåll

Zelda - Twilight Princess

Maenster

Rekommendera inlägg

jag blev precis klar med alla apor! ca. 13 min sen jag klara dom!

men nu har jag ett problem om nån vill hjälpa mej !

jag är färdig med alla apor och klarat bossen och har åkt tillbaka till byn men nu har jag ett problem vad ska jag göra där? och vart har links häst tagit vägen den är ju borta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är färdig med alla apor och klarat bossen och har åkt tillbaka till byn men nu har jag ett problem vad ska jag göra där? och vart har links häst tagit vägen den är ju borta?

Du ska inte tillbaks till byn du ska gå ut till stäppen och gå till nästa twilight ställe ... du möter brevbäraren när du gått ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska inte tillbaks till byn du ska gå ut till stäppen och gå till nästa twilight ställe ... du möter brevbäraren när du gått ut.

jag har mött brevbäraren! men nu är de ju en stor grind som inte går att öppna och massa stenar ivägen! hur ska man göra då? asså jag letar efter ''funes shadow''. hur ska man göra för att öppna grinden o få bort stenarna? och vad gör de dära som bajsar bomber?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har mött brevbäraren! men nu är de ju en stor grind som inte går att öppna och massa stenar ivägen! hur ska man göra då? asså jag letar efter ''funes shadow''. hur ska man göra för att öppna grinden o få bort stenarna? och vad gör de dära som bajsar bomber?

Det finns en till ingång som är portfri
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...