Gäst InTech Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Hej, Det är så jag funderat på ett wii, Men jag undrar om det är värt och köpa det för zeldaspelen och mariospelen (speciellt super mario galaxy) Om jag köper wii så blir det väl något mer spel, så vilka rekommenderar ni? Och vad måste man betala för, Wii 2 "svingkontroller" (man får väl 1 med?) Super mario galaxy? Vad måste man betala för det? Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Super Mario Galaxy rockar, köp. Jag skulle STARKT rekommenderar att du köper Resident Evil 4, mitt absoluta favoritspel, köp. För Mario Galaxy + Wii + en extra kontroll (ja, men får en med) + ev. Resident Evil 4 kulle bli ungefär 3700 kronor (uträknat med hjälp av Pricerunner). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Köp wii, its good. Börja med att köpa typ ett valfritt spel och wiiplay. Wiiplay är ganska kul och du får med en wiimote btw. But wait! There is more! Rekommenderar MySims då det passar folk som dig, InTech. Jo det är askul :D Jag har det =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 naah.. 3700. Do'h. Så min följande fråga är.. Några tips på hur jag ska tjäna ihop pengarna XD`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Dela ut tidningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Är du inte myndig, kan du inte få jobb svart: A. Din mamma B. Din pappa. Tyvärr men det är dom ända valen for kiddies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Nej.. Det finns tidningsjobb.. åldergränsen är 13år.. jag har själv delat ut tidningar.. Jag fick typ 200 spänn i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 dela ut tidningar, man tjänar fintfint med pengar på det. Har snart delat ut i ett år, och har fått ihop 15 000 på det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 ... Jag tjänar 21 000 i månaden :D Mer än vad du tjänar på ett år, lol. BACK TO TOPIC: Vill du tjäna pengar genom banners? www.tradedoubler.se Very good to earn fast money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Sälja PS3?? =I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Sälja PS3?? =I Väldigt kul....NOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 jag trodde du va en fanboy Intech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.