Simpson_dude Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Kan inte fatta att det inte redan finns en sån här tråd men iallafall vilken är er favorit låt(ar)? mina är : pick of destiny = tenacious d paradise city = guns n roses cherry pie = warrent paranoid = black sabbath och BYOB med system of a down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) nice, cherry pie, den är bra men ingen favorit.. Mina favoriter är: Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - Comfortably Numb Muse - Knights of Cydonia Bob Dylan - Hurricane David Bowie - Battle For Brittain (The Letter) (och några bowie låtar till) Billy Idol - White Wedding Billy Idol - Rebell Yell osv osv... EDIT: OMG! jag glömde Led Zeppelin - Stairway to Heaven! :o den är ASBRA! Redigerat 5 Januari 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 http://www.fuska.se/forum/Vilken_Lout_Tyck...stl-t95471.html min är iaf. Stairway to heaven med Led Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Sex pistols-pretty vacant The clash-london calling The clash-should i stay or should i go Adam tensta-my cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 F 50-still kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Finns inte en till sån här tråd, finns typ 100. Cradle of Filth - Gilded cunt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Går inte att säga =( Får la bli Finntroll - Trollhammaren ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Jag gillar många låtare men jag skriver upp 5 st. Creedence Clearwater Revival-Fortunate son. Guns N' Roses-November Rain. Skid Row-Youth Gone Wild. Led Zeppelin-Stairway to heaven. Quiet Riot-Thunderbird Redigerat 6 Januari 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har alldeles för många favorit låtar, men jag kan ju nämna de jag tänkt lära mig ^^ As I Lay Dying - Nothing Left Saosin - Seven Years Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUCOLDzor Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 problem child - ac/dc beating around the bush - ac/dc symptom of the universe - black sabbath war pigs - black sabbath crazy train - ozzy osbourne now you see it, now you don't - ozzy osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) De här är bara några av mina Queen favoriter! Bohemain Rhapsody Don't stop me now Hammer to fall Crazy little thing called love One vision The show must go on Killer Queen Another one bites the dust Headlong Breakthru No one but you Och så klart Hala Madrid! Redigerat 7 Januari 2008 av RMAPersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Det ändras hela tiden, men AFI-MIssmurder är härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.