Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls 4: Oblivion (+tillägg)

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro
Skrivet

Tjena, e det nån annan som ofta e med om jobbiga bugs? skriv de jobbigaste ni har varit me om,, jag plockade upp ett knights of the thorn halsband "pykes medallion" i shivering isle, jag hade redan klarat questen men den va ändå i kistan när ja kom till grottan för maddnes ore, e inte ens med i knights of the thorn -.- den ger ju ba 15+speechraft, kan ju inte kasta den heller , den e quest item.. sen har jag ju "ring of vipereye" me.. (reward från ett quest) , kan ej kasta elr sälja den för den e q item :( nån som vet hur ja kan bli av me dom btw`?? :( glöm inte att skiva det jobbigaste ni har varit me om :D

Skrivet (redigerat)

Tjena, e det nån annan som ofta e med om jobbiga bugs? skriv de jobbigaste ni har varit me om,, jag plockade upp ett knights of the thorn halsband "pykes medallion" i shivering isle, jag hade redan klarat questen men den va ändå i kistan när ja kom till grottan för maddnes ore, e inte ens med i knights of the thorn -.- den ger ju ba 15+speechraft, kan ju inte kasta den heller , den e quest item.. sen har jag ju "ring of vipereye" me.. (reward från ett quest) , kan ej kasta elr sälja den för den e q item :( nån som vet hur ja kan bli av me dom btw`?? :( glöm inte att skiva det jobbigaste ni har varit me om :D

Jag har för mig att de försvinner om du åker i fängelse.

Redigerat av Famine
  • 2 månader senare...
Skrivet

Jag har också ring of vipereye sen har jag Plan for the big heist, handwritten note, sanctuary well key, mages guild key, Imbel family crypt key, filled colossal black soul gem och Umbra.

så jag vill verkligen veta hur man får bort quest items :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...