VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Ja, hur långt har ni kommit på NFS PS?? Och vilka bilar har du?? Redigerat 4 Januari 2008 av Modyzzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 21% En Mustang, Corvette C6, Nissan 350 Z, Infinity G 35, Toyota Supra, Dodge Charger R/T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag har själv kommit 19% Jag har en Pontiac GTO(drift) , en Ford Mustang GT (drag), en Pagani Zonda F (drag), en GTO (drag), Mitsubishi Lancer (bana) och en Dodge Viper (fartutmaning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Var kan man kolla hur långt man har kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Lyckades :P 2% ^^ DU kan kolla hur långt du kommit på karriär översikten Körde i en timme nu är på 15% och klarat dragracekungen med en Mazda RX-8 :P Redigerat 6 Januari 2008 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ja, hur långt har ni kommit på NFS PS?? Och vilka bilar har du?? Jag kom 60%-61% Sen kracha Cp Hpn nu kan jag inte få igång skiten igen j*vla Dyra skit sak kan inte komma in i min hp nåmer kommer bara till bootscreenen sen startar skiten om igen Nu måste jag låna om skit spele och skaffa en No Cd-DVD crack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja, hur långt har ni kommit på NFS PS?? Och vilka bilar har du?? Jag kom 60%-61% Sen kracha Cp Hpn nu kan jag inte få igång skiten igen j*vla Dyra skit sak kan inte komma in i min hp nåmer kommer bara till bootscreenen sen startar skiten om igen Nu måste jag låna om skit spele och skaffa en No Cd-DVD crack igen Vad synd att den krashade....Jag har nu kommit 44% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jag har kommit 66% och har 6 bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan14 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag behöver Hjälp med hur man stylar en bil med lackering , vinyler och så?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag behöver Hjälp med hur man stylar en bil med lackering , vinyler och så?? :huh:Gå in på specialuppgraderingar och sen in på utséendedelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Vet ej hure långt jag kommit nårra % kanske. Har en Subaru Impreza GTI a 300häst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Lyckades :P 2% ^^ DU kan kolla hur långt du kommit på karriär översikten Körde i en timme nu är på 15% och klarat dragracekungen med en Mazda RX-8 :P Va, det var bra gjort! :P Förresten e det en tjej. :P PS. Köp Lambon, den e värt pengarna, ja vet!:P Den e väldig go' att köra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.