gabbes08 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 jag har använt för mycket fusk och jag kan inte köpa eller byta kläder på gubben vad ska jag göra :o Är det någon som kan hjälpa mig så är jag mycket tacksam :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det hände en liknande grej för mej fast på GTA SA. Ja var tvungen att starta en ny save då(vet inte om man kan fixa det utan att starta nytt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det hände en liknande grej för mej fast på GTA SA. Ja var tvungen att starta en ny save då(vet inte om man kan fixa det utan att starta nytt).ja det är något i alla fall men det vill jag inte göra jag har kommit så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Man kan ha många olika save ...MEn annars får du slösa asmkt pengar och sådant typ ...Bli fångad av polisen o dö..detta hände mig o jag fick spendera pengar..efter det spawna ja rhino o fick tbx alla pengar (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg