Gäst Aso100 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Hej! jaa vad tycker ni om den nya trade uppdateringen att man inte kan ge ut pengar t.ex 100k?? själv tycker jag att den suger för att jag har en halv miljon i min andra gubbe och kan inte skicka över till min main gubbe och att jag har 76 wc i en gubbe och han är skit bra på yews. utan honom kan jag inte bli rik och nu kan jag inte skicka över pengarna! Diskutera vad ni tycker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag tycker det är jättedåligt! man kan inte mechanta och jag skulle ge en julklapp till min lillasyster(55 k) men då gick det ej!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 ellerhur kan man inte ta tillbaka det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag gillar inte det nya trade systemet, men jag tror nog att det sattes för att man inte ska kunna lura nybörjare på rs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det lades in för att stoppa Real World Trading. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Den är ganska bra på sätt och vis, men självklart påverkar det dem som är rika och vill överföra stora summor pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ohh kan man inte tillåta real world trading??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Det tycker väl inte Jagex antar jag. men jag tycker att man kunde lära sig på Tutorial Island att man skulle passa sig för scammers. Då skulle ju problemet vara över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrillen Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Tjo, man kan trada över dyrare saker utan fair via bounty hunter, ganska riskabelt på grund av alla så kallade "claner" som brukar pka där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Det suger!!!! jag va tvungen att dropa pengarna som jag skulle ge till en noob kompis i wildy för att ingen skulle ta pengarna lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Det suger!!!! jag va tvungen att dropa pengarna som jag skulle ge till en noob kompis i wildy för att ingen skulle ta pengarna lol Nice lie, går inte att "Drop-Trada" heller, tror du inte dom tänkt på det?:$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Det går visst att drop trada? Förövrigt suger trade systemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg