Karokikiri Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Tja, vill bara säga att de är inte olaligt att ladda ner sims kläder så detta byrter ej mot regelerna + som bevis om någon mob har sims 2 finns de en mapp där man ska lägga nerladdade saker i.... iaf när jag laddar ner saker så packar jag upp dem osv, sedan lägger dem i download mappen, men vart kommer dom? dem kommer iaf inte in i spelen? jag har kolalt så vad ska man göra så man kan använda dom!?
plumiy Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 det är bara att dubbelklicka på saken och klicka på installera. ;)
plumiy Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 du går in på downloadsmappen och dubbelklickar på saken som du vill få till ditt spel.då kommer det upp en blå ruta.tryck på installera... :D
Karokikiri Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Men vilken sida laddar du ner sake ri från så du bara behöver dubbel klicka i mappen?
Karokikiri Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 k :o jag har varit inne på den sidan men man kan ju ej ladda ner hår eller kläder :S?
plumiy Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 jo det kan du...men du måste registrera dig :P
Jote Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Om du vill veta en bra sida med mkt saker så testa www.modthesims2.com Sorry vet inte hur man gör länkar så skriv bara in addressen. Sidan är nere för tillfället tror jag men iaf. du får testa när den funkar typ. Redigerat 6 Januari 2008 av ArsenalGeek
Hanrockar Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Skrivet 12 Januari 2008 Ta kanske hollywoodsims. www.hollywoodsims.inc.se där kan man ladda ner kändisar. Och de har nya hår och kläder.
Rekommendera inlägg