Darkspine Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jag ska t.e.x spela dragon ball ska köra med min kompis kan inte få igång min andra wii remote och det finns inget ställe där det står "press 1 and 2 on each wii remote you..... o.s.v men kan nån säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 om du öppnar batteriluckan på din remote så finns det en röd knapp, och om du öppnar wii:ets SD kort lucka så finns det en röd knapp där också, tryck på båda röda knapparna samtidigt, då börjar alla knappar på remoten att blinka ett tag, sen, om du har gjort rätt så lyser bara 1 knapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 du behöver bara göra det en gång. så nästa gång du och din kompis ska köra så tryck bara på en av knapparna på wii moten så startar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 tack :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 eller så kan du gå in gå in på Home-menyn och sen på Wii Remote Settings och sen in på "Reconnect".Då ska alla trycka på 1 och 2 så blir dom inkopplade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.