gabbes08 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jag är i vulkanen och har fastnat på ett ställe där man inte kan håppa upp det är som en gejser fast istället för vatten är det luft och det går inte att håppa in i den där "luft gejsern" och det är det som gör mig så förbannad hjälp mig snälla :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
draken0104 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jag är i vulkanen och har fastnat på ett ställe där man inte kan håppa upp det är som en gejser fast istället för vatten är det luft och det går inte att håppa in i den där "luft gejsern" och det är det som gör mig så förbannad hjälp mig snälla :rolleyes: hej. dett är bara att knuffa en sten på gejsern sen hoppar du upp på den. ock sen är du uppe! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 fattade ingenting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg