Guthan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Hej, jag behöver lite hjälpa att vad man ska typ skriva när man ska bli member, och förklara vad de menar. First name: Last name: Adress line1: Adress line2: City: Postcode/zipcode: Country: Sweden Telephone number: Email: Card holder name: Card type: Card number: Valid from: Valid until: Card verification number: Är mycket tacksam för svaret.
Dharok Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Kolla i en engelsk-svensk ordbok om du har en.
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) First name:Ditt namn Last name:Ditt efternamn Adress line1:Din hem adress/ditt gatu namn. Adress line2:Din hem adress/ditt gatu namn, om din mamma och pappa är skilda. City:Den stad/ort du bor i. Postcode/zipcode:Din post ort Country: Sweden Telephone number:Ditt telefon numer. Email:Din e-mail, kanske hotmail Card holder name:? Card type:? Card number:? Valid from:? Valid until:? Card verification number:? Det var allt jag visste. Redigerat 6 Januari 2008 av Kinaputt
Guthan Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Tack för svaret :) Nu har jag blivit member. B)
Rekommendera inlägg